Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Hon som tittade in - 4 mars 2008 17:05

Jag fick att sällskap av Liten igår. Tog en promenad till Burger King och köpte lite mat, sen gick vi hem och kikade på Cityakuten och sen tre filmer. Vi gick inte och la oss förrän vid fyra imorse. Hade jag varit ensam hade jag säkert suttit uppe i ett par timmar till.

Drömde knas inatt med. Rörigt igen, men en häst var inblandad. Jag tror jag skulle rymma eller så var det hästen som rymde och jag följde med för att visa vägen.

Vaknade strax före elva, innan klockan ringde.
Gick upp och ringde till piercingstudion tio över elva. Fick en tid imorgon kl tre. Ska bli intressant.

Liten blev hämtad kvart över tolv och då gick jag till ica och shoppade lite ätbara nödvändigheter.
Är massa trött idag med, därför tänker jag spendera heeela dagen iklädd pyjamas och bara ta det lugnt.
Tv, musik, bok och dator - det är vad som gäller.

En och annan fundering också, såklart.
Vissa saker vill man helt enkelt inte veta av.
Andra saker mer än gärna.
Finns lite av varje nu.

Ibland tar det för lång tid,

det blir försent helt enkelt.

Ovido - Quiz & Flashcards