Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Hon som tittade in - 3 mars 2008 17:55

Jag orkade inte riktigt vakna i tid imorse. Somnade ju inte förrän efter fyra.
Pappa ringde först strax före nio, precis innan han skulle in på operationen.
Ställde klockan på tio men snoozade fram till halv tolv då kattkompisen ringde. Vi kom fram till att hon skulle lämna nyckeln till Liten istället så behövde jag inte stressa till stan.
Låg och slappade och halv sov tills pappa ringde kvart i tre, allt hade gått bra.

Drömde en massa konstigt.
Minns inte allt. Men det handlade om mormor som flyttat till en barack. Samtidigt som hon var mormor var hon även farmor. Hon hade gjort filbunke i ugnen så konsistensen var som mannagrynsgröt och smakade ungefär så också. Mamma blev arg på henne för att hon hade gjort fel.
Sen drömde jag om en hund som var arg på mig och jagade mig. Jag försökte gömma mig bakom ägaren men det gick inge vidare, dörädd var jag.
Drömde om en massa folk också, vi var i någon stuga och allmänt kaos var det.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen packa iordning grejerna jag ska ha med mig så jag är klar när bror kommer och hämtar mig.
Han följer med och hämtar nyckeln hos Liten och förhoppningsvis följer hon med till kattkompisen och håller mig sällskap.
Titta på film och spela kort, det är vad vi ska göra isf. Och jag ska ju självklart vinna i kortspelen.

Jag återkommer.

Du och jag och hela världen.

Ovido - Quiz & Flashcards