Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Hon som tittade in - 13 mars 2008 06:49

Tidigare ikväll när jag satt bänkad framför datorn (som vanligt) loggade P1 in på msn. Glad blev jag och skyndade mig att skriva.

Frågade om P1 hade några planer för helgen. På lördag var det fest på G men annars inga planer.

P1 frågade mig om mina planer. Jag sa att jag ev ska på krogen med brors tjej för att skaka lite rumpa. Sa att vi får ta det på fredag så P1 kan följa med.

Tänkte i mitt stilla sinne att nu gjorde jag bort mig.

Men till min förvåning svarade P1: "Varför inte? :D"

Jag blev massa glad och sa att det vore himlans kul.

Såå får väl se hur det blir. Alla som vill är välkomna att hålla tummarna iaf.


Pratade även med Tjej på msn.

Vi pratade massa strunt om inget vettigt, rätt kul.

Sen när hon skulle gå skrev jag "hejdå". (Jag var bara tvungen att göra det för jag vet hur illa hon tycker om det. Tjej föredrar att man bara säger "hej".)

Till svar fick jag: "Sluta skriv hejdå.. Det låter otrevligt."

Lite nöjd blev jag och skrev: "Jahaa förlåt, inte meningen." (Medans det ryckte lite i mina mungipor.)

Sen förvånade hon mig riktigt ordentligt när hon skrev 'kram'.

Hon måste ha slagit i huvudet?


Det är bara ni två, ingenting som håller er isär..

Vad skulle du göra?

Ovido - Quiz & Flashcards