Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Hon som tittade in - 23 mars 2008 23:23

Pratade med Tjej på msn förut.

Frågade henne om hon hade sex med hennes ex medans vi träffades.

Hon sa att exet hade väl redan berättat allt.

Jag frågade henne igen.

Och jo, det sa hon att dom hade haft. Men bara en gång och det var på slutet när det inte var bra mellan oss, då när vi höll på och pratade och så.

Det var samma med den andra tjejen, det var också på slutet.

För "jag gjorde inget med någon annan när det var bra mellan oss".

Jag förklarade för henne att det inte gjorde någon skillnad för mig om det var medans det var bra mellan oss eller om det var på slutet.

Hon sa att nu ville väl jag aldrig mer prata med henne.

Jag svarade att jo, det vill jag. Samtidigt som jag inte vill det. Och att jag ens överväger att fortsätta prata med henne får mig att tycka ganska illa om mig själv.

Hon sa förlåt ungefär 137 gånger.

Jag sa att jag skulle vilja säga att jag förlåter henne, men att jag inte kan det. Kanske längre fram, men inte nu.

Hon förstod om jag inte kunde det.


Du spiller hjärtan som jag spiller mjölk.

Av Hon som tittade in - 23 mars 2008 16:00

Jag hade väldigt rätt när jag sa att jag skulle få träffa flera gamla godingar igår.

När jag klev in på förfesten kom en kille ut från toaletten. Jag tyckte jag kände igen honom, och uppenbarligen kände han igen mig också.

Först tittade vi bara på varann och han fortsatte gå, sen hajade vi till ungefär samtidigt när vi insåg vilka vi var. (Ja, jag han och han mig.) (Den förklaringen blev bara konstig, men alla förstår ju hur jag menar.) Så han vände sig om och vi tittade på varann igen. Sen hejade vi.

Det var en kille jag var kär i när jag var 16 år. Och jag har inte sett honom sen jag var 17-18 år, så det var verkligen kul att träffa honom igen.

Lockade fram en massa gamla minnen. Helt tokiga minnen!


För övrigt var kvällen kul. Vi gick inte till Harry's för jag sa att Tjej skulle dit. Min söta kompisar vägrade att gå dit med mig då (tack!), så vi gick till Nöjes istället. Vilket var himlans tur! Väl där träffade jag på katt-kompisen och några fler ur Flatmaffian. Så himlans roligt!

Jag fick låna soffan av katt-kompisen så jag slapp stressa till nattbussen.

Åkte med katt-kompisen och hennes morfar hem till mig idag.


Soffan blir nu.

Söndagar får man vara soffpotatis utan att bli stämplad som lat.

Ovido - Quiz & Flashcards